A magyar kormány Flickr-fiókja

 

"Valaki vegyen a kormánynak egy fizetős Flickr-fiókot!"- javasolta olvasónk üzenetében. Az üzenet jogos, hiszen az amerikai képtárhely szájton ingyenes fiók birtokában havonta legfeljebb 300 megabájtnyi fotót, és mindössze két darab videót lehet feltölteni. Ráadásul ha kétszáznál több fotót töltenek fel egy ingyenes tárhelyre, mindig csak a legutóbbi kétszáz fotó lesz csak látható, az elsőként feltöltött fotók elérhetetlenné válnak. Egy évre 25 dollárba, vagyis kevesebb mint ötezer forintba kerül a korlátlan felhasználást biztosító fiók, ennyit érdemes szánni rá!
Egy másik szemfüles olvasónk Nyitrai Zsoltnak, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) infokommunikációs államtitkárának javasolja azt, hogy a honlapjára is befűzött Facebook-profilja helyett közszereplőként használjon inkább rajongói oldalt. Mi a különbség? Egy átlagember profiljának nem lehet ötezernél több ismerőse, egy rajongói oldalnak viszont igen. Eltérőek ugyanakkor a jogosultságok a két adatlaptípusnál, egy rajongói oldalhoz ugyanis bárki csatlakozhat, a profil gazdája viszont maga dönthet arról, kiket igazol vissza. Személyes használatra egyértleműen a hagyományos profil jó, de egy közszereplő oldalára is befűzött Facebook-tartalom esetén inkább a rajongói oldal a jó választás.

"Valaki vegyen a kormánynak egy fizetős Flickr-fiókot!"- javasolta Pro becenevű olvasónk üzenetében. Az üzenet jogos, hiszen az amerikai képtárhely szájton ingyenes fiók birtokában havonta legfeljebb 300 megabájtnyi fotót, és mindössze két darab videót lehet feltölteni. Ráadásul ha kétszáznál több fotót töltenek fel egy ingyenes tárhelyre, mindig csak a legutóbbi kétszáz fotó lesz csak látható, az elsőként feltöltött fotók elérhetetlenné válnak. Egy évre 25 dollárba, vagyis kevesebb mint ötezer forintba kerül a korlátlan felhasználást biztosító fiók, ennyit érdemes szánni rá!

Nyitrai Zsolt államtitkár Facebook-profilja


Egy másik szemfüles olvasónk Nyitrai Zsoltnak, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) infokommunikációs államtitkárának javasolja azt, hogy a honlapjára is befűzött Facebook-profilja helyett közszereplőként használjon inkább rajongói oldalt. Mi a különbség? Egy átlagember profiljának nem lehet ötezernél több ismerőse, egy rajongói oldalnak viszont igen. Eltérőek ugyanakkor a jogosultságok a két adatlaptípusnál, egy rajongói oldalhoz ugyanis bárki csatlakozhat, a profil gazdája viszont maga dönthet arról, kiket igazol vissza. Személyes használatra egyértelműen a hagyományos profil jó, de egy közszereplő oldalára is befűzött Facebook-tartalom esetén inkább a rajongói oldal a jó választás.