A Crash Time játékok legfontosabb jellemzője mindig az volt, hogy tökéletesen hozzák a német akciósorozatok hangulatát. A küldetések előtt a két német zsaru viccelődik egymással, az ő beszélgetésükből tudjuk meg, hogy mi a feladatunk. Az autópályán pedig Samir és Ben tuning BMW-ivel száguldhatunk. Az egyes feladatok után pedig újabb járgányokat kapunk.



A legújabb, A szindikátus alcímet viselő Crash Time sem váltja meg a vidoejátékokat. Nem mesél történetet, mint a Grand Theft Auto vagy a Maffia tenné, nem kényszerít döntések meghozására, nem kell elgondolkodnunk, hogy vajon mit tenne a helyünkben a két német zsaru. Két dolgunk van: nyomni a gázt, és amikor még így sem elég gyors a járgány, akkor befecskendezni a nitrót.

A játék nagy előnye, hogy Kölnt gyönyörűen megcsinálta a fejlesztő. A dómnál elhaladva mindig belfeledkeztünk a bámészkodásba. A forgalomban résztvevő autók is felismerhetőek, Suzuki Swiftek, Volkswagen Transporterek, BMW Touringok járják az utakat. Az autók ugyan nem túl változatosak, de a látványos előzgetéshez elég ennyi is.



Fizikai motorral és törésmodellel is rendelkezik a Crash Time, ahogy azt minden autós játéktól elvárjuk. A játék nagyon megbocsátó a sofőr hibáival szemben, az autók viszont gyönyörűen törnek. Ha például egy kamionnak ütközünk neki, még a szállítmányt is le tudjuk borítani. Ennyi elég is a szórakoztató játékmenethez: fél órás esti száguldozásokra, a munkanapot lezáró kis játékra tökéletes a Cobra 11 alapján készült program.

A játék demója alig 356 megabájtot foglal, elindításához legalább 3,2 gigahertzes Pentium IV-es processzor és 256 megabájt memóriával rendelkező videokártya szükséges.